dc.contributor |
Arqué Albertí, Joan Manuel |
|
dc.contributor.author |
Garcia Homar, Marina Jose |
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-19T06:47:43Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147133 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el següent treball és fa una anàlisis sobre la situació del aprenentatge
cooperatiu juntament amb la gamificació en el sistema educatiu actual, fent
referència a la importància així com a les avantatges d’aquest tipus
d’aprenentatge mitjançant la comparació amb un aprenentatge més individualista
o competitiu.
Seguidament, es desenvolupa una proposta al professorat de secundària,
concretament per a alumnes de tercer d’ESO i de l’assignatura de Biologia i
Geologia, en la qual, a través del joc, s’intentarà que els alumnes adquireixin les
competències bàsiques així com els objectius generals i específics i, per tant,
que millorin el seu rendiment escolar.
Finalment, es durà a terme una discussió sobre els aspectes més rellevants del
treball i s’extrauran les principals conclusions. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
57 - Biologia |
ca |
dc.subject |
611 - Anatomia |
ca |
dc.subject.other |
Innovació educativa |
ca |
dc.subject.other |
Treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Gamificació |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.title |
L'ensenyament del cos humà a 3r d'ESO mitjançant treball cooperatiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:51Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|