Educació artística, TIC-TAC?

Show simple item record

dc.contributor De Juan Oliver, Catalina
dc.contributor.author Vidaña Lladó, Lluis
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-19T08:09:26Z
dc.date.issued 2018-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147145
dc.description.abstract [cat] El present treball indaga en conceptes com educació artística, TIC i TAC, així com en la relació que pot existir entre ambos. La gradual desaparició dels ensenyaments artístics reglats contrasta amb la cada vegada més omnipresent presència de les tecnologies a l’aula. El punt d’equilibri entre les dues situacions sembla ser l’esperit crític. En una societat hipervisual i digital com la nostra, és important aprendre a mirar amb criteri. És per això, que al final de l’estudi es planteja una proposta didàctica on es conjuga l’art amb la consciència social emprant les TAC com a eines de producció d’imatges i canals de difusió. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 74 - Dibuix. Disseny. Arts aplicades i oficis artístics ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Art ca
dc.subject.other TIC/TAC ca
dc.subject.other Eines ca
dc.subject.other Conscienciació ca
dc.title Educació artística, TIC-TAC? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:07:00Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics