dc.contributor |
De Juan Oliver, Catalina |
|
dc.contributor.author |
Vidaña Lladó, Lluis
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-19T08:09:26Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147145 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball indaga en conceptes com educació artística, TIC i TAC, així
com en la relació que pot existir entre ambos. La gradual desaparició dels
ensenyaments artístics reglats contrasta amb la cada vegada més omnipresent
presència de les tecnologies a l’aula. El punt d’equilibri entre les dues
situacions sembla ser l’esperit crític. En una societat hipervisual i digital com la
nostra, és important aprendre a mirar amb criteri. És per això, que al final de
l’estudi es planteja una proposta didàctica on es conjuga l’art amb la
consciència social emprant les TAC com a eines de producció d’imatges i
canals de difusió. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
74 - Dibuix. Disseny. Arts aplicades i oficis artístics |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Art |
ca |
dc.subject.other |
TIC/TAC |
ca |
dc.subject.other |
Eines |
ca |
dc.subject.other |
Conscienciació |
ca |
dc.title |
Educació artística, TIC-TAC? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:07:00Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|