dc.contributor |
Adame Obrador, María Teresa |
|
dc.contributor.author |
Pozuelo Portas, Sandra |
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-19T11:30:02Z |
|
dc.date.available |
2018-06-19T11:30:02Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147171 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’objecte de l’estudi sorgeix de la percepció laboral de l’existència de dificultats
en relació als processos d’orientació a itineraris formatius de l’alumnat amb
discapacitat intel·lectual després de l’ESO. A partir de la recerca d’un marc
teòric de referència, que ha servit per elaborar l’instrument de recollida de
dades, s’ha dut a terme un anàlisi de la visió professional del procés. En
concret, es treballa a partir de la visió de quatre professionals especialistes en
l’àmbit de l’orientació que ha permès realitzar una comparativa amb
investigacions de referència i l’elaboraciód’unes línies d’intervenció en relació
als processos objecte de l’estudi. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
376 - Educació especial |
ca |
dc.subject.other |
Orientació |
ca |
dc.subject.other |
Secundària |
ca |
dc.subject.other |
Discapacitat intel·lectual |
ca |
dc.subject.other |
Transició |
ca |
dc.subject.other |
Necessitats educatives especials |
ca |
dc.title |
L’acció orientadora en l’elecció d’itinerari formatiu d’alumnat que es troba al programa de necessitats educatives especials associades a una discapacitat intel·lectual |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-30T12:03:18Z |
|