dc.contributor |
Ainsa Coll, María Pilar |
|
dc.contributor.author |
Garcia Domingo, Eulàlia
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-20T07:01:27Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147187 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball presenta tres parts clarament diferenciades. En primer lloc
s’aporta una justificació teòrica sobre els beneficis de la dramatització a l’aula i
com hauria d’estructurar-se la pedagogia teatral en funció de l’edat. En segon
lloc, s’aporten els resultats i conclusions d’una investigació sobre la
dramatització a l’aula que realitzen mestres de primària i professorat de
secundària a partir de la informació extreta d’unes enquestes qualitatives a la
localitat de Maó. S’obté informació sobre els objectius, resultats, punts forts i
febles, formació i vinculació al teatre del professorat, i descripció de les
activitats de dramatització. En tercer lloc, es proposa una activitat
complementària d’educació transversal on, a partir de la visualització d’un
espectacle i una sèrie d’activitats complementàries vinculades, es treballen els
continguts de biologia, llengua catalana, plàstica, arts escèniques i tutoria i es
treballen les competències de comunicació lingüística; competència cultural i
artística; competència social i ciutadana; competència d’aprendre a aprendre;
competència en autonomia i iniciativa personal; competència matemàtica i
competències bàsiques en ciència i tecnologia. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject |
82 - Literatura |
ca |
dc.subject.other |
Dramatització |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Transversalitat |
ca |
dc.title |
Anàlisi dels beneficis de la dramatització a l'aula. Proposta d'activitat complementària d'aprenentatge transversal a secundària a partir del teatre |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-30T12:03:38Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|