dc.contributor |
Gómez Pulido, María Inmaculada |
|
dc.contributor.author |
Nieto Sánchez, Ana Belén
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-20T07:19:08Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147191 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present document facilita una proposta metodològica per desenvolupar els
continguts curriculars de la disciplina Empresa i iniciativa emprenedora a partir
de l'estratègia de l'Aprenentatge basat en projectes (ABP). L'ABP està orientat
a l'acció. Els alumnes de manera activa, a través del treball cooperatiu,
planifiquen i realitzen activitats d'investigació i tractament d'informació per
cercar una solució eficient a problemes de la vida real. El treball està
contextualitzat dins el cicle formatiu de Tècnic en Grau superior d'Administració
de sistemes informàtics en xarxa. L'alumnat parteix de la realització d'un
projecte empresarial relacionat amb l'administració de sistemes de gestió de
dades i xarxes informàtiques, que actua com a eix vertebrador d'un conjunt
d'activitats basades en metodologies docents actives. La realització del projecte
de negoci permet integrar els continguts curriculars del mòdul i l'assoliment de
les competències personals, socials i professionals marcades en el cicle
professional. Addicionalment es potencia la resolució de problemes, capacitat
analítica, pensament crític, esperit innovador i la constant capacitat
d'autoaprenentatge. S'efectuarà una avaluació de l'acompliment amb rúbriques. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This paper provides a project based approach to Business and entrepreneurship from the
strategy of project-based learning (PBL). PBL is action-oriented. Students actively, through
cooperative work, plan and carry out research and treatment of information activities to find out
an efficient solution to real life problems. The work is contextualized within the Degree in
Management of networked computer systems. Students have to develop a business project
related to computerised database systems and network infrastructure management, which
supports a series of activities based on active teaching methods. The completion of the
business project will integrate the curricular content of the subject along with the achievement of
personal, social and professional skills required in the professional training. In addition, it
emphasizes problem solving, analytical capacity, critical thinking, innovative spirit and constant
self-learning ability. Evaluation is to be done by performance assessment. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
33 - Economia |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
377 - Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en projectes |
ca |
dc.subject.other |
Esperit emprenedor |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.subject.other |
Creativitat treball cooperatiu |
ca |
dc.title |
Aprenentatge basat en projectes aplicat al mòdul Empresa i iniciativa emprenedora |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-30T12:03:40Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|