La influència de la motivació dins l’àrea de les matemàtiques

Show simple item record

dc.contributor Riera Clapés, Juan Vicente
dc.contributor.author Albertí Servera, Llorenç Pau
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-19T12:49:57Z
dc.date.available 2018-09-19T12:49:57Z
dc.date.issued 2018-09-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147506
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es fa un estudi de la relació que existeix entre la motivació dels alumnes d'educació primària i els resultats acadèmics de matemàtiques obtinguts en la darrera avaluació. Mitjançant l'estudi es pretén demostrar que quan més motivats estan els alumnes cap a l'assignatura de matemàtiques millors són els resultats obtingut a l'avaluació. Un cop analitzada tota la informació es dissenyarà un mètode d'investigació i s'elegirà una mostra significativa. Per acabar, es farà un anàlisi exhaustiu de la informació recopilada, comparant i comentant els resultats obtinguts a l'estudi i arribant a una conclusió. ca
dc.description.abstract [spa] En este trabajo se hace un estudio de la relación que existe entre la motivación de los alumnos de educación primaria y los resultados académicos de matemáticas que han obtenido en la última evaluación. Mediante el estudio se pretende demostrar que cuánto más motivados están los alumnos hacia la asignatura de matemáticas mejores son los resultados obtenidos en la evaluación. Para ello se hará una recopilación de toda la información necesaria para realizar el estudio. Una vez analizada toda la información se diseñará un método de investigación y se elegirá una muestra significativa. Para terminar se hará un análisis exhaustivo de la información recopilada, comparando y comentando los resultados obtenidos en el estudio y llegando a una conclusión. ca
dc.description.abstract [eng] In this eassy is studied the relation between primary students motivation and the marks they achieved in mathematics during the last term. With this study what I want to show is the fact that when children are more motivated with mathematics, the results they get are better. For this reason, I will compile all the information needed for the study. Once all the information is analyzed, an investigation method will be designed and a significant group will be chosen. At the end, I will make an analysis of the compiled information, comparing and commentating the results achieved at the study and getting a final conclusion. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Motivación ca
dc.subject.other Matemáticas ca
dc.subject.other Cuestionario ca
dc.subject.other Éxito ca
dc.subject.other Fracaso ca
dc.title La influència de la motivació dins l’àrea de les matemàtiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics