El llenguatge com a eina de pensament i cognició als centres educatius

Show simple item record

dc.contributor Aguilar Mediavilla, Eva María
dc.contributor.author Vey Escalas, Joan
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-20T09:40:40Z
dc.date.available 2018-09-20T09:40:40Z
dc.date.issued 2018-09-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147546
dc.description.abstract [cat] Els centres educatius són petites mostres de la societat a la qual pertanyen. Són espais on els alumnes duen a terme diversos aprenentatges acadèmics, però també duen a terme processos de socialització i comunicació. Aquests processos es recolzen principalment en l'ús del llenguatge, el qual és necessari per dur a terme els altres aprenentatges acadèmics que reben. Llavors, el llenguatge esdevé primordial en el seu desenvolupament com a educand i com a futur ciutadà. Les aules de les etapes més primerenques haurien de dur a terme una metodologia d'ensenyament on a totes les àrees i de manera transversal es treballés el currículum des d'un punt de vista més lingüístic. Per tant, les escoles no només han de preparar als alumnes des d'un punt de vista on només és important l'ús de dades o informacions, les escoles han d'educar estimulant les habilitats lingüístiques dels educands mitjançant activitats dissenyades de forma intencionada per a ells, han de potenciar la capacitat cognitiva dels educands a través de l'estructuració del pensament que permet el domini del llenguatge. ca
dc.description.abstract [eng] The educational centers are small samples of the society to which they belong. They are spaces where students carry out various academic lessons, but also carry out socialization and communication processes. These processes are based mainly on the use of language, which is necessary to improve the other academic lessons they receive. Then, language becomes essential in its development as a pupil and as a citizen future. The classrooms of the earliest stages should develop a teaching methodology where in all areas and in a cross-curricular way the curricula will be worked from a more linguistic point of view. Therefore, schools not only have to prepare students from a point of view where the use of data or information is only important, schools must educate by stimulating the language skills of the students through activities intentionally designed for To them, they must enhance the cognitive ability of the educators through the structuring of the thought that allows the mastery of the language. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Llenguatge ca
dc.subject.other Eina ca
dc.subject.other Pensament ca
dc.title El llenguatge com a eina de pensament i cognició als centres educatius ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics