L’educació literària: propostes i intervencions per a dur a terme a les aules de primària

Show simple item record

dc.contributor Ripoll Perelló, Maria Isabel
dc.contributor.author Alba Verger, Caterina
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-24T12:27:50Z
dc.date.available 2018-09-24T12:27:50Z
dc.date.issued 2018-09-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147626
dc.description.abstract [cat] Aquest treball es centra en el progrés de l'educació literària i els canvis metodològics i d'aprenentatge que ha sofert en els darrers anys. Es presenten un seguit de propostes per dur a terme a les aules de primària amb la finalitat d'aconseguir una competència literària funcional i motivadora pels alumnes. ca
dc.description.abstract [eng] The educational didactic has progressed a lot during the last years. This work focuses on literary education and changes in methodology and learning that have been carried out through the realization of a series of proposals to carry out in the primary classrooms so that it is a literary competition and motivation for students. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació literària ca
dc.subject.other Literatura ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Propostes ca
dc.subject.other Intervencions ca
dc.title L’educació literària: propostes i intervencions per a dur a terme a les aules de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record