dc.contributor |
Monserrat Ferrer, Antoni |
|
dc.contributor.author |
Avivar Cerezo, Maria Magdalena
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-25T09:56:34Z |
|
dc.date.available |
2018-09-25T09:56:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147644 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El següent treball està basat en l’aplicació d’una nova metodologia d’ensenyament i aprenentatge per l’assignatura d’anglès a l’Educació primària, anomenada gamificació.
En primer lloc, s’ha realitzat una recerca sobre el significat d’aquest concepte i sobre les diferents estratègies que es poden utilitzar per poder aplicar aquesta metodologia dins el procés d’ensenyança i aprenentatge.
A continuació, s’ha dissenyat una proposta d’activitats aplicant aquesta metodologia per l’ensenyament de la llengua anglesa dirigit a un grup d’alumnes de tercer curs d’Educació primària, i finalment es realitzen un conjunt de reflexions a mode de conclusions sobre el disseny i aplicació d’aquesta metodologia. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The following study is based on the application of a new teaching and learning methodology for the subject of English in Primary school, called gamification.
In the beginning, the search has been carried out on the meaning of this concept and on the different strategies that can be used to apply this methodology in the teaching and learning process.
Then, we find a proposal of different activities to apply this methodology for the teaching of the English Language aimed at a group of students of the third Grade of Primary school, where finally it explains a set of reflections in form of conclusions about the design and application of this methodology. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Gamificació |
ca |
dc.subject.other |
Anglès |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.subject.other |
Joc |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.title |
Gamificació dins l’aula d’anglès |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|