[cat] El següent treball està dirigit a l’estudi de l’aprenentatge de la llengua anglesa a través del joc
com a metodologia d’aplicació, tenint en compte com pot influir en l’aprenentatge.
Per una banda, es presenta el marc teòric on podrem considerar, el concepte del joc com a
estratègia motivadora. Ho treballarem tenint en compte el seu significat, els diferents autors i
teories influents i les idees bàsiques que confirmen l’èxit amb aquesta metodologia dins
l’àmbit educatiu.
D’altra banda, tractem la gamificació en l’aprenentatge i l’aplicació que podem donar a l’aula
en anglès, introduint diferents continguts curriculars mitjançant jocs, tenint en compte la
proposta que es durà a terme.
[eng] The following research addresses the English language learning through games as an applied
methodology, considering its causes and consequences, both positive and negative.
On the one hand, it includes a theoretical framework that show, games as a motivational
strategy. It is addressed taking its meaning, the most influential writers and theories and the
main ideas that confirm the success of this theory in the education sector.
On the other hand, it addresses gamification in learning and the application that can be done
in class about English, entering various curriculum contents by means of games, bearing in
mind the proposal that will be carried out.