Kinestemes: un nou aprenentatge per la lectura

Show simple item record

dc.contributor Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel
dc.contributor.author Cerdà Pomar, Cristina
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-25T12:54:02Z
dc.date.available 2018-09-25T12:54:02Z
dc.date.issued 2018-09-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147684
dc.description.abstract [cat] La lectura i l’escriptura són dos processos que estan íntimament relacionats i eines fonamentals pel desenvolupament personal i social de l’individu. Segons la manera en què l’infant experimenti l’aprenentatge de la lectura, determinarà la seva opinió del aprenentatge en general i del concepte que tingui tant d’ell mateix com a aprenent com de la seva pròpia persona. Per aquest motiu, l’elecció del mètode a ensenyar serà crucial dins l’àmbit escolar i, per tant, com a futura mestra d’Educació Primària, em sento en l’obligació de donar a conèixer a la resta de docents un nou mètode multi sensorial de lectura anomenat Kinestemes, capaç de ensenyar a llegir i escriure a tot l’alumnat, independentment de les seves necessitats, mitjançant una ensenyança programada on el procés de la lectoescriptura es convertirà en un aprenentatge motivador, lúdic i d’interès pels infants. ca
dc.description.abstract [eng] Reading and writing are two processes that are intimately related and both are fundamental tools for the personal and social development of the person. According to the way in which the child experiences learning to read, he will determine his opinion of learning in general and of the concept that he has both of himself as novice of his own person. For this reason, the choice of the method to be taught will be crucial within the school environment and, therefore, as a future teacher of Primary Education, I feel obliged to report to the rest of the teachers of a new method of sensory reading named Kinestem, able to teach to read and write to all students, regardless of their needs, through a programmed teaching where the process of reading and writing will become a motivating, playful and interesting learning for children. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Lectura ca
dc.subject.other Escriptura ca
dc.subject.other Mètodes ca
dc.subject.other Ensenyança ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.title Kinestemes: un nou aprenentatge per la lectura ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics