dc.contributor |
Reynés Florit, Arnau |
|
dc.contributor.author |
Ferrer Malondra, Mateu |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T07:18:30Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T07:18:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147696 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La música en els nins i nines, està present al seu dia a dia. És una peça clau en el seu desenvolupament cognitiu, afectiu, de relació i mental.
Com a docents, la nostra tasca és educar als alumnes perquè aquests, desenvolupin totes les seves capacitats (emocionals, cognitives, musicals, morals i socials), i a més a més, afavorir també el desenvolupament integral com a persones. Per tant, hem d’estar preparats, entre altres coses, per respondre a les seves necessitats emocionals. Perquè els nins i nines aprenguin a controlar les seves emocions i les desenvolupin, primer els hem de deixar aprendre a través d’aquestes emocions.
Durant l’estada al CEIP Vora Mar, he pogut observar que, els nins escolaritzats, tenen una gran necessitat de desenvolupar les emocions, perquè son una gran força que els ajuda aprendre. Per norma general, els nins i nines estan bastant afectats emocionalment, sempre seguit experimenten situacions i que a vegades no saben controlar-les. Considero que cal millorar les propostes per treballar la música relacionada amb les emocions, ja que la música és una eina d’ajuda per controlar i enfortir davant les diferents situacions que es presenten les emocions a l’infant. Tenint en compte que només es realitza una hora de música a la setmana i mitja hora més de presència gràcies al projecte d’innovació Art Experience que el centre ha posat en pràctica aquest curs.
He decidit posar en pràctica 5 sessions de música i emocions amb un petit grup heterogeni d’infants, edats dels quals aniran dels 7 als 8 anys. Aquestes sessions consistiran en l’aplicació de diferents activitats, on l’objectiu principal serà el desenvolupament emocional dels infants .
L’objectiu d’aquesta posada en pràctica és cobrir part de les necessitats de les emocions dels nins i nines mitjançant diferents activitats relacionada amb la música i observar com suposen aquestes pel seu desenvolupament de les emocions i per la seva tasca diària. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Music is found in children daily life. It is an important factor in their cognitive, affective, relationship and mental development.
As teachers, it is our duty to educate students so they will be able to develop their capacities (emotional, cognitive, musical, moral and social) and moreover, we must favour their development as human beings. Therefore, we must be ready to respond to their emotional needs and many other. In order to learn how to control the emotions and develop them, we must let children learn through these emotions.
During my practices in the school “CEIP Vora Mar”, I have noticed that educated children have the need to develop emotions because it is a strength that helps them learn. In general terms, they are seriously affected emotionally. They are usually exposed to situations that they do not know how to manage. From my point of view, it is important to improve the proposals to work with music and the emotions due to the fact that music is an import tool to control and fortify those emotions which will be perform later on in the child. Thus, students have an hour of music per week and an extra half thanks to the innovative project called “Art Experience” which has been introduced this year in the school.
I have decided to put into practice the mixture of music and emotions with a little heterogeneous group of children between seven and eight years old during five sessions. These sessions will consist in the implementation of different activities in which the main objective will be the emotional development of the children.
The main objective of these sessions will be cover the needs of the children emotionally with activities related to music and paying attention to how these activities affect to their emotional development and daily work. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Emocions |
ca |
dc.subject.other |
Neurociència |
ca |
dc.subject.other |
Música |
ca |
dc.subject.other |
Desenvolupament |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.title |
Relació de la música amb les emocions i la neurociència. Una proposta pràctica desenvolupada al Ceip Vora Mar |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|