dc.contributor |
Petro Balaguer, Ana Belén |
|
dc.contributor.author |
Haddad Martínez, Fadma |
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T07:22:59Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T07:22:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147697 |
|
dc.description.abstract |
[spa] La necesidad y los beneficios que constituye partir de metodologías educativas enfocadas en
la experiencia y en especial a través del uso de materiales educativos viene avalada por
muchos pensadores, filósofos, matemáticos y docentes. Este trabajo, además de valorar
algunos trabajos o experiencias en concreto de algunos de estos matemáticos y docentes, se
centra especialmente en aquellos materiales (incluyendo algunos de elaboración propia) que
ayudan en el proceso de aprendizaje de las operaciones básicas y determinar algunas
orientaciones didácticas para cada uno de ellos. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] La necessitat i els beneficis que constitueix partir de metodologies educatives enfocades en
l'experiència i en especial a través de l'ús de materials educatius ve avalada per molts
pensadors, filòsofs, matemàtics i docents. Aquest treball, a més de valorar alguns treballs o
experiències en concret d'alguns d'aquests matemàtics i docents, se centra especialment en
aquells materials (incloent alguns d'elaboració pròpia) que ajuden en el procés d'aprenentatge
de les operacions bàsiques i determinar algunes orientacions didàctiques per a cada un d'ells. |
ca |
dc.description.abstract |
[cat] La necessitat i els beneficis que constitueix partir de metodologies educatives enfocades en
l'experiència i en especial a través de l'ús de materials educatius ve avalada per molts
pensadors, filòsofs, matemàtics i docents. Aquest treball, a més de valorar alguns treballs o
experiències en concret d'alguns d'aquests matemàtics i docents, se centra especialment en
aquells materials (incloent alguns d'elaboració pròpia) que ajuden en el procés d'aprenentatge
de les operacions bàsiques i determinar algunes orientacions didàctiques per a cada un d'ells. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
spa |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balear |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Materiales educativos |
ca |
dc.subject.other |
Línea didáctica |
ca |
dc.subject.other |
Operaciones básicas |
ca |
dc.title |
Uso de materiales educativos en la enseñanza de las operaciones básicas de cálculo |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.type |
|
|