dc.contributor |
Grimalt Gelabert, Miquel |
|
dc.contributor.author |
Higuero Kantola, Caferino
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T08:10:40Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T08:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147708 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Un dels processos fonamentals en el desenvolupament de l’individu és aprendre a dominar
les capacitats de comprensió i construcció de les nocions espacials, socials i temporals per tal
de progressar dins l’entorn físic i social, juntament amb la concepció positiva del món que
l’envolta. Durant les primeres etapes escolars els nins entren en contacte directe amb l’entorn
més pròxim i ho fan a través de l’observació i l’experimentació. És per això que s’ha de
contribuir a potenciar aquests tipus d’aprenentatges en els alumnes i el seu entorn a través
recursos educatius com són les sortides didàctiques. Tenint en compte això, en aquest treball
de fi de grau s’exposa el disseny i l’elaboració d’una proposta didàctica on, a través d’una
sortida per l’entorn de la Colònia de Sant Jordi, es treballen continguts de l’assignatura de les
ciències relacionats amb l’àrea del coneixement del medi natural, social i cultural. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] One of the fundamental processes in the development of the individual is to learn to master
the abilities of understanding and construction of the spatial, social and temporal notions in
order to progress in the physical and social environment, together with the positive
conception of the world that 'surrounds During the first school stages, children come into
direct contact with the closest environment and do so through observation and
experimentation. That is why it is necessary to contribute to promoting these types of
learning in the students and their environment through educational resources such as didactic
exits. Taking this into account, in this end-of-degree project, the design and elaboration of an
educational proposal is exposed where, through an outlet for the Colònia de Sant Jordi
environment, the contents of the Subject of the sciences related to the area of knowledge of
the natural, social and cultural environment. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
Ciències Socials i Naturals |
ca |
dc.subject.other |
Colònia de Sant Jordi |
ca |
dc.subject.other |
Itinerari didàctic |
ca |
dc.subject.other |
Medi natural |
ca |
dc.subject.other |
Salines de s’Avall |
ca |
dc.title |
Els itineraris didàctics: una metodologia participativa i motivadora. La Colònia de Sant Jordi i les salines de s'Avall |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|