dc.contributor |
Rosselló Ramon, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Bauzà Crespí, Francisca Maria
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T08:38:36Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T08:38:36Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147715 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La família i l’escola són dos pilars fonamentals en la socialització dels infants, que han de treballar conjuntament per aconseguir l’èxit educatiu dels més petits, per enfrontar-se i desenvolupar-se dins la societat futura.
El següent treball té com a finalitat estudiar el tipus relació existent entre aquests dos agents canviants, a través d’un anàlisi al CEIP Duran Estrany localitzat a Llubí, per comprovar el grau d’implicació entre les famílies i els mestres d’alumnes de primària.
A partir dels objectius plantejats i mitjançant un total de 139 enquestes rebudes de les famílies i 7 dels mestres, s’han obtingut uns resultats que permeten interpretar la necessitat d’una adequada relació entre família i escola per desenvolupar una educació de qualitat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Family and school are two fundamental pillars for the socialization of children, than they have to work together to get an educational success, of the youngest, to face and develop in the future society.
The purpose of this paper is to study the relationship between these two changing agents through a real analysis at CEIP Duran Estrany in Llubí, to check the degree of involvement between families and teachers of primary school students.
From the objectives and through 139 surveys received from families and 7 from teachers, the results have been obtained that allow us to know good relationship between family and school in order to develop a quality education. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Família |
ca |
dc.subject.other |
Escola |
ca |
dc.subject.other |
Participació |
ca |
dc.subject.other |
Infants |
ca |
dc.subject.other |
Èxit educatiu |
ca |
dc.title |
Anàlisi de la relació existent entre la família i l’escola al CEIP Duran Estrany |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|