Anàlisi comparatiu entre la metodologia tradicional i la immersió lingüística en anglès per a la comprensió i expressió oral a Primària

Show simple item record

dc.contributor Moyà Anton, Eduardo Alberto
dc.contributor.author Vicens Soler, Magdalena
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-26T12:03:18Z
dc.date.available 2018-09-26T12:03:18Z
dc.date.issued 2018-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147752
dc.description.abstract [cat] Aquest treball pretén esbrinar quina metodologia, la tradicional bilingüe o la immersió lingüística, és la més eficaç en l’aprenentatge de la comprensió i l’expressió oral a infants de primer curs de primària. Per fer-ho, s’ha dut a terme un estudi a través de l’observació i la intervenció individualitzada a dos centres de la ciutat de Palma, amb uns contextos i una tipologia d’alumnat i família semblants. Els resultats obtinguts ens assenyalen que en termes de comprensió oral general, la immersió lingüística és molt més eficaç, mentre que, en la comprensió específica, destaca el model tradicional bilingüe; i en la producció oral trobem uns nivells molt semblants a ambdós centres. Finalment, s’ha dut a terme de forma molt breu, una unificació dels principals punts a destacar de cada metodologia. ca
dc.description.abstract [eng] This work is intended to find out which methodology, traditional - bilingual or English immersion, is the most effective for the learning process of oral comprehension and expression of the English language for first grade students. Some aspects are taken into account such as general and specific oral comprehension and production. For this purpose it has been accomplished a study through observation, in addition to individualized interventions in two schools in Palma, both of them with a similar type of students and families and in a similar context. The obtained results indicate, in terms of general oral comprehension, that English immersion is much more effective, whereas in specific oral comprehension, traditional – bilingual method stands out. In oral production we find very close levels in both schools. Finally, a unification of the main highlighted points of each methodology has been done in a very brief way. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Immersió lingüística ca
dc.subject.other Tradicional – bilingüe ca
dc.subject.other Comprensió oral ca
dc.subject.other Producció oral ca
dc.title Anàlisi comparatiu entre la metodologia tradicional i la immersió lingüística en anglès per a la comprensió i expressió oral a Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics