dc.contributor |
Mesquida Cantallops, Joan Antoni |
|
dc.contributor.author |
Mascaró Sancho, Maria Aina
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-27T06:38:56Z |
|
dc.date.available |
2018-09-27T06:38:56Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147768 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquesta programació didàctica es veuran reflectides una sèrie d’activitats per promoure la
importància de la cultura mallorquina a les aules. Amb aquesta finalitat es presenten un recull
de sessions, la temàtica principal de les quals és l’Aplec de Rondalles Mallorquines d'en Jordi
des Recó, d’Antoni M. Alcover. Amb aquestes es pretén que els alumnes ho treballin i
valorin com el recull més important de les Illes Balears, per tal d’aconseguir que es segueixin
transmetent de generació en generació.
Així mateix, es volen assolir objectius didàctics relacionats amb el treball cooperatiu,
aconseguint com a resultat una carpeta d’aprenentatge final on es recolliran no sols les
activitats realitzades sinó també les sensacions i reflexions grupals dels alumnes vers aquesta
experiència. A més, aquesta programació didàctica és una gran oportunitat perquè els
alumnes puguin reconèixer i aplicar aquells coneixements adquirits durant els cursos
anteriors. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The following academic programme comprises a number of activities to embrace and
emphasize Mallorcan culture and history in an in-class approach. In order to do so, this paper
presents some lessons revolving around the Rondalles Mallorquines, a set of well-known
stories on Mallorca's cultural identity written by Antoni M. Alcover. The main goals of these
sessions are that the students recognize these tales as the most important piece of work on
Mallorca's culture and that they end up passing them on from generation to generation.
In addition to the forementioned, learning objectives related to cooperative work will be
reflected in a learning portfolio containing the activities done in class together with the
sensations and a collective discussion on the topic. This academic programme is a great
opportunity for the students to put across knowledge acquired in previous academic years. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Rondalles mallorquines |
ca |
dc.subject.other |
Carpeta d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Programació didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Treball cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Literatura oral |
ca |
dc.title |
Les Rondalles Mallorquines a les aules d’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|