[cat] Actualment, educar en emocions és probablement una de les tasques pendents més trascendents a les escoles. Tot i que s’ha produït un canvi vers l’educació del segle XX fins avui en dia, encara s’han de donar més passes cap endavant. Nombroses investigacions científiques reforcen la gran quantitat de beneficis que suposa educar les emocions en els infants. És, per aquest motiu, que en aquest Treball de Fi de Grau s’ha volgut dissenyar una proposta didàctica per tal de poder treballar l’educació emocional a primària. Aquesta, ja citada, proposta didàctica, ha estat realitzada utilitzant el conte com a principal recurs didàctic. L’objectiu és treballar l’empatia amb infants del tercer cicle, més concretament, de sisè curs.
[eng] Currently, educating in emotions is probably one of the most transcendent tasks in schools. Although there has been a change in education from the 20th century to today, there are still more steps to be taken. Numerous scientific investigations reinforce the large number of benefits that involves educate emotions in children. For this reason, in this Final Degree Project a didactic proposal has been designed to be able to work the emotional education in primary school. This, already cited, didactic proposal, has been made using the story as the main didactic resource. The objective is to work on empathy with children in the third cycle, more specifically, in sixth class.