[cat] En aquest treball s’avalua la relació entre les habilitats socials i les habilitats lingüístiques de 4 alumnes d’educació primària d’entre 8 i 11 anys d’edat amb el fi d’analitzar si existeix una relació entre ambdues variables. Per tal de fer aquest anàlisi s’han avaluat, per una part, les habilitats d’interacció social i, per altra, la capacitat lingüística dels alumnes. Per a l’avaluació d’aquestes, ha estat necessària la realització de dues proves les quals analitzen i determinen un cert nivell, per una part, d’habilitat en quan a interacció social i per altra, habilitat en quan a llenguatge. Els resultats han demostrat recolzar la teoria inicial d’aquesta investigació on queda reflectit que els alumnes amb puntuacions més altes en capacitats lingüístiques, també obtenen puntuacions elevades en habilitats lingüístiques.
[eng] The objective of this study is to evaluate the relation between the social skills and the linguistic abilities of 4 students of primary between 8 and 11 years, in order to analyse if there is a relationship between the two variable. For this analysis we evaluated the skills of social interaction and the linguistic ability of the students. For the evaluation of these, it has been necessary to carry out two tests which analyse and determine a certain level, on the one hand, the ability of social interaction and on the other hand, ability of the language. The results have shown support for the initial theory of this research in which it is reflected that students with higher scores in language skills also obtain high scores in language skills.