dc.contributor |
Vallespir Soler, Jordi |
|
dc.contributor.author |
Seguí Villalonga, Margalida
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-27T09:56:01Z |
|
dc.date.available |
2018-09-27T09:56:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147802 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Es parteix de la realitat social que s’està vivint en aquesta darrera dècada. L’augment progressiu de les noves tecnologies en la vida dels infants ha provocat que es despertàs l’interès en saber quines són les conseqüències que a curt o a llarg termini poden provocar. En aquest cas, s’ha focalitzat en les conseqüències d’emprar moltes hores diàries el mòbil, la televisió, l’ordinador i/o el videojoc.
A més, s’analitzarà la importància que hi té la família en aquesta realitat així com el perquè de permetre als seus fills/es la utilització d’aquests dispositius. Paral·lelament, es tendrà en compte el paper de l’educació actual i les postures que la nova escola i els professionals docents han d’adoptar per a garantir una educació tecnològica als alumnes. Per altra banda, s’oferiran possibles alternatives dins l’aula als usos que els infants en fan d’aquests mitjans de comunicació.
Finalment, per comprovar de manera empírica que els nins i les nines passen moltes hores davant les pantalles i per comprovar si realment la família i el que poden aprendre davant aquests dispositius influeix o no en el desenvolupament dels infants, es passarà una enquesta a alumnes d’entre 10-12 anys. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work deals with a social reality that has appeared during the last decade: the progressive increase of new technologies in the life of the children, that has raised our interest on knowing which are the consequences all these facts could have in the long and the short run. The focus has been placed on the negative consequences of spending many hours every day in front the mobile, television, computer and / or video game.
In addition, the importance of the family in all this reality will be analysed, in order to know why parents buy those gadgets for their children. At the same time, the role of current education and the positions that the new school and teaching professionals must adopt in order to guarantee technological education for students will be taken into account. On the other hand, alternative options are stated in order to avoid an excessive use of technological devices at school. Finally, in order to prove empirically that children spend many hours in front of the screens, and to see if the family is aware of the effects that these devices can have on children, a survey will be made on students between 10-12 years. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Mitjans de comunicació |
ca |
dc.subject.other |
Usos |
ca |
dc.subject.other |
Conseqüències |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Família |
ca |
dc.subject.other |
Escola |
ca |
dc.subject.other |
Alternatives |
ca |
dc.title |
La influència de les noves tecnologies dins l’entorn educatiu i social dels infants |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|