dc.contributor |
Alzina Seguí, Pere Jaume |
|
dc.contributor.author |
Moll Cavaller, Eva
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-01T07:50:13Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T07:50:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147846 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’ensenyament de l’escriptura és un procés complex que involucra factors motrius, a més d’una
gran quantitat de processos cognitius, com la percepció, la memòria, l’atenció, el llenguatge i la
motivació. A més, també hi intervenen aspectes psicològics no cognitius de caràcter personal,
afectiu i emotiu que incideixen en l’aprenentatge del grafisme, aquestes condicions socioemocionals
són: la confiança en un mateix i la maduresa. Aquest treball pretén descriure l’etapa òptima
d’aprenentatge de l’escriptura, les diferents tipologies emprades i els mètodes més adients, sense
perdre de vista que l’objectiu de l’escriptura és, simplement, la comunicació. |
ca |
dc.description.abstract |
[spa] La enseñanza de la escritura es un proceso que involucra factores motrices, además de una gran
cantidad de procesos cognitivos, como la percepción, la memoria, la atención, el lenguaje y la
motivación. Además, también intervienen aspectos psicológicos no cognitivos de carácter personal,
afectivo y emotivo que inciden en el aprendizaje del grafismo. Estas condiciones socio-emocionales
son: la confianza en uno mismo y la madurez. Este trabajo pretende describir la etapa óptima de
aprendizaje de la escritura, las distintas tipologías utilizadas y los métodos más adecuados, sin
perder de vista que el objetivo de la escritura es, simplemente, la comunicación. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng The teaching of writing is a process that involves motor skills, in addition to a large number of
cognitive processes, such as perception, memory, attention, language and motivation. In addition,
non-cognitive psychological aspects of a personal character, affective and emotional nature that
affect the learning of graphics also intervene. These socio-emotional conditions are: self-confidence
and maturity. This paper aims to describe the optimal stage of learning to write, the different
typologies used and the most appropriate methods, without forgetting that the goal of writing is,
simply, communication. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Escriptura |
ca |
dc.subject.other |
Processos cognitius |
ca |
dc.subject.other |
Grafisme |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Comunicació |
ca |
dc.title |
L'ensenyament de l'escriptura: lletra lligada vs lletra d'impremta |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|