L’Animació Sociocultural, un àmbit transversal a altres àmbits de l’Educació Social

Show simple item record

dc.contributor Calvo Sastre, Ana María
dc.contributor.author Galmés Bennàssar, Carmen
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-10-26T09:22:31Z
dc.date.available 2018-10-26T09:22:31Z
dc.date.issued 2018-10-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148261
dc.description.abstract [cat] En el present treball el que es pretén és en primer lloc, contextualitzar els conceptes d’Educació Social i Animació Sociocultural, així com també emmarcar la professionalització de l’Animació Sociocultural. Per tal de donar resposta a la finalitat de l’estudi, que és estudiar si l’Animació Sociocultural és un àmbit transversal dins altres àmbits de l’Educació Social, cal conèixer de quina manera es treballa l’animació sociocultural per part dels i les professionals de l’Educació Social dins diferents àmbits d’intervenció i posteriorment, determinar quines són les intervencions d’animació sociocultural més recurrents dins d’aquests àmbits d’actuació i si hi ha o no propostes de millora. Per tal de donar resposta a aquests dos darrers punts, els quals formen part dels objectius del treball, es realitza un qüestionari a diferents professionals de l’Educació Social que intervenen a diferents àmbits. Els resultats demostren que es fa una gran feina per part dels i les professionals en termes d’Animació Sociocultural i que per aquest motiu es convenient definir aquest àmbit com una pràctica educativa transversal a diferents sectors d’intervenció. ca
dc.description.abstract [eng] In this paper, what is intended is first of all, to contextualise the concepts of Social Education and Sociocultural Animation, as well as to frame the professionalization of Sociocultural Animation. In order to respond to the purpose of the study, which is to study whether Sociocultural Animation is a cross-cutting area in other areas of Social Education, it is necessary to know in what way sociocultural animation works by and Social Education professionals in different fields of intervention and subsequently determine what are the most recurrent sociocultural animation interventions in these areas of action and whether or not there are proposals for improvement. The results show that great work is done by professionals in terms of Sociocultural Animation and for this reason, it is appropriate to define this area as an educational practice transversal to different sectors of intervention. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Animació Sociocultural ca
dc.subject.other Educació Social ca
dc.subject.other professionalització ca
dc.subject.other Perfil professional ca
dc.title L’Animació Sociocultural, un àmbit transversal a altres àmbits de l’Educació Social ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics