dc.contributor |
Calvo Sastre, Ana María |
|
dc.contributor.author |
Galmés Bennàssar, Carmen
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-26T09:22:31Z |
|
dc.date.available |
2018-10-26T09:22:31Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148261 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball el que es pretén és en primer lloc, contextualitzar els conceptes
d’Educació Social i Animació Sociocultural, així com també emmarcar la
professionalització de l’Animació Sociocultural. Per tal de donar resposta a la finalitat de
l’estudi, que és estudiar si l’Animació Sociocultural és un àmbit transversal dins altres
àmbits de l’Educació Social, cal conèixer de quina manera es treballa l’animació
sociocultural per part dels i les professionals de l’Educació Social dins diferents àmbits
d’intervenció i posteriorment, determinar quines són les intervencions d’animació
sociocultural més recurrents dins d’aquests àmbits d’actuació i si hi ha o no propostes de
millora. Per tal de donar resposta a aquests dos darrers punts, els quals formen part dels
objectius del treball, es realitza un qüestionari a diferents professionals de l’Educació
Social que intervenen a diferents àmbits. Els resultats demostren que es fa una gran feina
per part dels i les professionals en termes d’Animació Sociocultural i que per aquest motiu
es convenient definir aquest àmbit com una pràctica educativa transversal a diferents
sectors d’intervenció. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In this paper, what is intended is first of all, to contextualise the concepts of Social
Education and Sociocultural Animation, as well as to frame the professionalization of
Sociocultural Animation. In order to respond to the purpose of the study, which is to study
whether Sociocultural Animation is a cross-cutting area in other areas of Social
Education, it is necessary to know in what way sociocultural animation works by and
Social Education professionals in different fields of intervention and subsequently
determine what are the most recurrent sociocultural animation interventions in these areas
of action and whether or not there are proposals for improvement. The results show that
great work is done by professionals in terms of Sociocultural Animation and for this
reason, it is appropriate to define this area as an educational practice transversal to
different sectors of intervention. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Animació Sociocultural |
ca |
dc.subject.other |
Educació Social |
ca |
dc.subject.other |
professionalització |
ca |
dc.subject.other |
Perfil professional |
ca |
dc.title |
L’Animació Sociocultural, un àmbit transversal a altres àmbits de l’Educació Social |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|