Estudi comparatiu i relacional sobre les capacitats generals de l’alumnat dels cursos de primer, segon i tercer d’Educació Secundària Obligatòria del Col·legi Concertat Nostra Senyora de la Consolació, la Teoria de les Intel·ligències Múltiples i les Competències Bàsiques

Show simple item record

dc.contributor Mascaró Moll, Jaume
dc.contributor.author Faner Català, Maria del Pilar
dc.date 2012
dc.date.accessioned 2018-11-02T10:51:12Z
dc.date.available 2018-11-02T10:51:12Z
dc.date.issued 2018-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148361
dc.description.abstract [eng] This paper is a research project of the skills that students first, second and third year of Secondary School Nostra Senyora de la Consolació perceived to have more developed, in order to relate it to the Theory of Multiple intelligences H.Gardner (1983) and Basic Skills that includes the current educational system throughout the European Community. The sample comprises a total of 141 students aged between 12 and 17 years show a greater dominance of intra-and interpersonal intelligences, to the detriment of mathematics, linguistics and music, three of which are part of curriculum imposed by the Spanish Education System curriculum. The findings revolve around the need to incorporate the theory of Edgar Dale's Teaching Cone and experimentation include cooperative as basic to learning. ca
dc.description.abstract [cat] El present treball és un projecte d’investigació de les capacitats que l’alumnat de primer, segon i tercer curs d’Educació Secundària de l’Escola Nostra Senyora de la Consolació perceben tenir més desenvolupades, per tal de relacionar-ho amb la Teoria de les Intel·ligències Múltiples de H.Gardner (1983) i les Competències Bàsiques que inclou el Sistema Educatiu actual de tota la Comunitat Europea. La mostra està formada per un total de 141 alumnes d’entre 12 i 17 anys que manifesten una major dominància de les intel·ligències intra i interpersonals, en detriment de la matemàtica, la musical i la lingüística, tres de les quals formen part del pla d’estudis que imposa el Currículum Oficial del Sistema Educatiu Espanyol. Les conclusions giren al voltant de la necessitat d’incorporar la teoria del Con de l’ensenyament d’Edgar Dale, i incloure l’experimentació cooperativa com element bàsic per l’aprenentatge. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Ills Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Capacitats ca
dc.subject.other Intel·ligències Múltiples ca
dc.subject.other Competències Bàsiques ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Con de l’ensenyament ca
dc.subject.other Experimentació ca
dc.subject.other Cooperativa ca
dc.title Estudi comparatiu i relacional sobre les capacitats generals de l’alumnat dels cursos de primer, segon i tercer d’Educació Secundària Obligatòria del Col·legi Concertat Nostra Senyora de la Consolació, la Teoria de les Intel·ligències Múltiples i les Competències Bàsiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics