L’Atenció als alumnes amb altes capacitats. Centres de secundària de Ciutadella

Show simple item record

dc.contributor Coll Pons, Joan
dc.contributor.author Llufriu Rubiales, Lourdes
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-11-05T08:44:13Z
dc.date.available 2018-11-05T08:44:13Z
dc.date.issued 2018-11-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148409
dc.description.abstract [eng] Achieving an education based on inclusion and on equal opportunities has become one of the main challenges in recent years. Thus, diversity outreach must include both low and high ability students. Nevertheless, reality does not match with the theory as described. Gifted and talented students are forgotten and ignored in the majority of primary and secondary centers. We have not been concerned about attending and detecting them, let alone taking care of them according their teaching- learning process. ca
dc.description.abstract [cat] Arribar a aconseguir una educació basada en la inclusió i amb igualtat d’oportunitats és un dels reptes principals dels darrers anys. Per això, quan parlem d’atenció a la diversitat hem d’englobar tant els alumnes amb baixes capacitats com també els d’altes capacitats. No obstant això, la realitat no és com ens agradaria. Els alumnes dotats intel·lectualment estan oblidats i desatesos a la majoria de centres de primària i secundària. No ens hem preocupat ni per la seva atenció, ni detecció i molt menys en atendre’ls com requereix el seu procés d’ensenyament- aprenentatge. ca
dc.description.abstract [spa] Llegar a conseguir una educación basada en la inclusión y con igualdad de oportunidades es uno de los retos principales de los últimos años. Por eso, cuando hablamos de atención a la diversidad debemos englobar tanto los alumnos con bajas capacidades como los de altas capacidades. Sin embargo, la realidad no es como nos gustaría. Los alumnos dotados intelectualmente están olvidados y desatendidos en la mayoría de centros de primaria y secundaria. No nos hemos preocupado ni por su atención, ni detección y mucho menos en atenderles como requiere su proceso de enseñanza-aprendizaje.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject 8 - Lingüística i literatura ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Igualtat d’oportunitats ca
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca
dc.subject.other Alumnes dotats intel·lectualment ca
dc.title L’Atenció als alumnes amb altes capacitats. Centres de secundària de Ciutadella ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics