[cat]El present treball parteix de la idea que la metodologia cooperativa i participativa
amb l’ús de les noves tecnologies, avui dia, és la millor opció per tal d’aconseguir
una educació efectiva i de qualitat. En conseqüència, l’objectiu del treball en
qüestió consisteix a intentar substituir la metodologia tradicional (encara
utilitzada als instituts), per la metodologia cooperativa i participativa amb l’ús de
les noves tecnologies a les escoles.
Per tal d’aconseguir aquest propòsit s’ha elaborat una unitat didàctica d’un tema
de l’assignatura de Llengua i literatura catalana de tercer d’ESO amb activitats i
recursos per dur-la a terme.
[eng]El present treball parteix de la idea que la metodologia cooperativa i participativa
amb l’ús de les noves tecnologies, avui dia, és la millor opció per tal d’aconseguir
una educació efectiva i de qualitat. En conseqüència, l’objectiu del treball en
qüestió consisteix a intentar substituir la metodologia tradicional (encara
utilitzada als instituts), per la metodologia cooperativa i participativa amb l’ús de
les noves tecnologies a les escoles.
Per tal d’aconseguir aquest propòsit s’ha elaborat una unitat didàctica d’un tema
de l’assignatura de Llengua i literatura catalana de tercer d’ESO amb activitats i
recursos per dur-la a terme.