Porposta metodològica per millorar l'expressió oral en anglès al segon cicle d'Educació Infantil, a Educació Primària i a Secundària

Show simple item record

dc.contributor Coll Pons, Joan
dc.contributor.author Gomila Alonso, Irene
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-11-05T12:15:15Z
dc.date.available 2018-11-05T12:15:15Z
dc.date.issued 2018-11-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148441
dc.description.abstract [cat] El present treball ha consistit en desenvolupar una proposta metodològica més òptima per l'ensenyança de l'anglès al segon cicle d'Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària. L'estudi s'ha basat en analitzar el currículum de l'assignatura d'anglès de les etapes mencionades per tal de veure on recauen les mancances. Primerament, s'ha fet un anàlisi les hores lectives destinades a l'idioma, els objectius, els continguts, els criteris d'avaluació i les orientacions metodològiques que s'exposen al BOIB. Seguidament, s'ha fet un estudi comparatiu entre la realitat i la pràctica d'un centre i, un cop observades les diferències i examinada la continuïtat que ofereixen, es fa una proposta per l'ensenyança de l'anglès a les tres etapes de la manera més eficient. Aquesta proposta ha tingut com a objectiu la millora del rendiment dels alumnes en la llengua meta, incidint en la millora de l'expressió i la comprensió oral. ca
dc.description.abstract [eng] El presente trabajo ha consistido en desarrollar una propuesta metodológica más adecuada para la enseñanza del inglés en el segundo ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria y Educación Secundaria. El estudio se ha basado en analizar el currículo de la asignatura de inglés de las etapas mencionadas para ver donde recaen las carencias. Primeramente, se han analizado las horas lectivas destinadas al idioma, los objetivos, los contenidos, los criterios de evaluación y las orientaciones metodológicas que se exponen en el BOIB. Seguidamente, se ha hecho un estudio comparativo entre la realidad y la práctica de un centro y, una vez observadas las diferencias y examinada la continuidad que ofrecen, se ha elaborado una propuesta para la enseñanza del inglés en las tres etapas de la manera más eficiente. Esta propuesta tiene como objetivo mejorar el rendimiento de los alumnos en la lengua meta, haciendo hincapié en la expresión y comprensión oral. ca
dc.description.abstract [eng] The present study has been developed to attempt a more appropriate methodology for teaching English in the second cycle of Early Childhood Education, Primary Education and Secondary Education. The study has been based on analysing the curriculum of English as a subject of the above stages to see where the dificulties fall. First, it has been analysed the teaching hours destined to language, objectives, content, evaluation criteria and methodological guidelines which are set out in the BOIB. Then, it has made a comparative study between reality and a practice of a school. Once observed the differences and examined the continuity they offer, it has been developed a proposal for the teaching of English in the three stages. This proposal aims to improve the performance of students in the target language, with emphasis on oral expression. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Aprenentatge de l'anglès ca
dc.subject.other Proposta metodològica ca
dc.subject.other Millorar ca
dc.subject.other Expressió oral ca
dc.title Porposta metodològica per millorar l'expressió oral en anglès al segon cicle d'Educació Infantil, a Educació Primària i a Secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics