[cat] Aquest treball pretén fer una investigació de mercat sobre l’ús de la banca a
distància. Per això, es realitzarà un qüestionari que es posarà en pràctica sobre
una mostra de 165 persones d’una edat entre 16 i 65 anys que són usuàries de
bancs. A partir dels resultats obtinguts es vol conèixer quina quantitat de
persones entrevistades fa ús o no de la banca a distància així com quines són
les seves principals motivacions. A aquesta recerca, la figura del consumidor i
les seves característiques té un paper molt important, ja que cada cop més les
entitats bancàries és centren amb satisfer les necessitats dels seus clients a
través d’agradables experiències.
[eng] This paper tries to make a market research about the use of remote banking.
Hence, a survey is carried out on 165 bank users between the ages of 16 and
65. Based on the results obtained, we want to find out how many of those
interviewed use remote banking and what are their main causes. In this research,
the figure of the consumer and its traits have an important role since bank
institutions are increasingly focusing on satisfying their client’s needs through
pleasant experiences.