Potenciar el sentit del ritme

Show simple item record

dc.contributor Font Mampel, David
dc.contributor.author Mascaró Ogazón, Josep
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-01-18T09:15:56Z
dc.date.available 2019-01-18T09:15:56Z
dc.date.issued 2018-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148809
dc.description.abstract [cat] Aquest treball constitueix una aportació per a la millora del sentit del ritme. Consta d’un anàlisi de la situació actual pel que fa a la temàtica tractada i es presenten una sèrie ordenada de sessions que poden ocupar un període de temps concret de part de les classes que es donen durant tot un curs de 1r d’ESO. L’ordre d’aquestes sessions està pensat per a afavorir un augment progressiu del nivell. S’hi inclouen exercicis que permeten avaluar els alumnes i portar un seguiment sobre l’assoliment dels continguts. Per a que els alumnes vinculin el que estan aprenent amb la música que podrien escoltar en diferents contextos i ampliïn els seus coneixements musicals, en ocasions es treballa a través d’ enregistraments d’obres de diferents èpoques i estils. ca
dc.description.abstract [spa] Este trabajo constituye una aportación para la mejora del sentido del rimto. Consta de un análisis de la situación actual sobre el tema tratado i se presentan una serie de sesiones ordenadas que pueden ocupar un periodo de tiempo concreto dentro de las clases que se dan durante un curso de 1º de ESO. El orden de estas sesiones está pensado para favorecer un aumento progresivo del nivel. Se incluyen ejercicios que permiten evaluar a los alumnos y llevar un seguimiento sobre los contenidos asimilados. Para que los alumnos vinculen lo que aprendiendo con música que pueden escuchar en diferentes situaciones, en ocasiones se trabaja a través de obras de estilos y épocas distintas. ca
dc.description.abstract [eng] This work is a contribution to improve the sense of rhythm. It consists of an analysis of the current situation on the treated subject and it includes a series of ordered sessions that can occupy a specific period of time within the first level classes of the ESO. The order of these sessions is designed to produce a progressive level increase. It includes exercises that allow students to be evaluated and to follow up on the assimilated contents. In order to link what they learn with music they can listen to in different situations, sometimes we work through music of different styles and periods. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 378 - Ensenyament superior. Universitats ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.title Potenciar el sentit del ritme ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T11:00:22Z
dc.subject.keywords Ritme
dc.subject.keywords Compàs
dc.subject.keywords Figura
dc.subject.keywords Pulsació
dc.subject.keywords Tempo


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record