El procés de canvi a l'escoleta Els Molins. Un projecte en blanc

Show simple item record

dc.contributor Riera Jaume, Maria Antonia
dc.contributor.author Perelló Reus, Margalida
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-04-11T08:02:22Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149291
dc.description.abstract [cat] Cada procés de canvi és únic i cal valorar aquestes diferències. A més, al principi del camí cal reflexionar cap on es vol anar, pensar què es vol canviar i quin és l'objectiu que es persegueix. I a partir d'aquí, amb planificació, consciència i confiança anar fent i revisant. Al llarg d'aquest estudi es presentarà què és un canvi educatiu, que significa innovació educativa, quin procés s'hauria de seguir als centres educatius per avançar cap a millores i quins factors possibiliten i quins limiten els canvis escolars. Així també, aquests aspectes es contrastaran amb el procés de canvi real, viscut a l'escoleta (0-3) els Molins de Sencelles. Per tal d’estudiar l'experiència dels Molins, s’ha ajuntat la informació, a partir de tècniques qualitatives de recollida de dades. Més concretament, s’ha dut a terme un focus grup en el context natural de l'objecte de la investigació, s’ha realitzat una recerca bibliogràfica, s’han consultat i analitzat diferents documents del centre i s’han fet entrevistes semiestructurades. Tècniques que han permès recollir les vivències, emocions i experiències més personals viscudes per les mestres de l'escola, durant aquests anys de canvis. ca
dc.description.abstract [eng] Each process of change is unique and it is necessary to value these differences. At the beginning, it is necessary to think about the way forward, what have to be changed and which is the objective to follow. Therewith, to carry out and to revise with planification, consciousness and confidence. Along this study what is an educational change, the meaning of educational innovation, which is the process that should be followed in the educational centers in order to move towards improvements and which factors facilitate and limit the scholar changes will be presented, Moreover, these aspects will be contrasted with the process of real change, lived to the nursery Els Molins in Sencelles. To study the experience of Els Molins, qualitative techniques have been used in order to collect the information more precisely, a focus group has been realized in the natural context of the object of research. Bibliographic research has been performed and different documents of the school have been consulted and analysed. Semi-structured interviews have been done. These techiques have allowed to collect the personal experiences and emotions that the teachers have lived during these years of changes. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Innovació educativa ca
dc.subject.other Canvi educatiu ca
dc.subject.other Millora de l’educació ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Educational innovation ca
dc.subject.other Educational change ca
dc.subject.other Education improvement ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.title El procés de canvi a l'escoleta Els Molins. Un projecte en blanc ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-20T09:46:30Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics