| dc.contributor | Pons Bosch, Jordi | |
| dc.contributor.author | Rodríguez Arellano, Gerard | |
| dc.date | 2018 | |
| dc.date.accessioned | 2019-07-01T11:47:09Z | |
| dc.date.issued | 2018-07-16 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/149527 | |
| dc.description.abstract | [cat] En el present treball argumentem sobre les possibles explicacions que fan de la dona un subjecte pràcticament invisible en l’ensenyament de les ciències socials en les aules de secundaria. Al mateix temps, la present proposta didàctica busca aportar eines de treball i activitats accessibles a qualsevol docent per, a través de l’ús del cine, introduir la qüestió de la història de les dones a les aules. Entenem que la narrativa fílmica és un mitja de transmissió eficaç per entendre la història, creant un impacte suficientment rellevant en l’aprenentatge de l’alumnat, i així contrarestar parcialment les mancances presents en la estructura actual dels currículums i dels llibres de text en la qüestió de l’estudi de la dona. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] In this essay, we discuss possible explanations about women being an invisible subject in social sciences education at high school. At the same time, this teaching programme seeks to provide accessible tools and activities for any teacher in order to, through the use of cinema, introduce the issue of women history in the classroom. Understanding that film narratives are an effective mean to understand history, they can create a sufficiently relevant impact on student learning, and partially counteract the present shortcomings in the structure of curricula and textbooks which are relative to women history | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 77 - Fotografia. Cinematografia | ca |
| dc.subject.other | Dones | ca |
| dc.subject.other | Història | ca |
| dc.subject.other | Cine | ca |
| dc.subject.other | Didàctica | ca |
| dc.subject.other | Secundària | ca |
| dc.subject.other | Women | ca |
| dc.subject.other | History | ca |
| dc.subject.other | Cine | ca |
| dc.subject.other | Didactics | ca |
| dc.subject.other | High school | ca |
| dc.title | Història del Gènere i cinema: una proposta didàctica a través dels llenguatge fílmic | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2018-12-19T14:00:28Z | |
| dc.date.embargoEndDate | info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 | |
| dc.embargo | 2050-01-01 | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |