[cat] Els canvis a la societat comporten canvis en l'educació i sorgeixen noves metodologies per a nous continguts. Una d'aquestes anomenades metodologies actives és l'Aprenentatge basat en Projectes (AbP) que deriva de les teories i pràctiques educatives de John Dewey i William Kilpatrick. En aquest treball analitzam les característiques i el procés per dur a terme l'AbP en escoles partint des de la teoria i comprovant la seva posada en pràctica al centre CEIP Rodamilans de Sineu amb l'objectiu de concloure si és una metodologia que afavoreix la inclusió dels alumnes NESE a les aules ordinàries d'Educació Primària.
[eng] Changes in society involve changes in education and methodologies for new content. One of those active methodologies is Project Based Learning (PBL), which comes from theories and educational practices of John Dewey and William Kilpatrick. In this work we are going to analyze characteristics and the process to carry out PBL in schools starting from the theory and checking its implementation in CEIP Rodamilans center at Sineu with the aim of concluding if it is a methodology that favours the SNES students in the ordinary Primary Education classrooms.