Estudi dels criteris d’elaboració dels grups - classe d’ESO i Batxillerat

Show simple item record

dc.contributor Bonet Florit, Jaume
dc.contributor.author Tomás Pons, Julia
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-09-09T11:28:02Z
dc.date.available 2019-09-09T11:28:02Z
dc.date.issued 2018-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149818
dc.description.abstract [cat] Aprendre a respectar el món que ens envolta és una qualitat necessària per a viure amb germanor. A través d’agrupaments d’alumnes suficientment heterogenis i inclusius, es pot treballar la tolerància i el respecte a les aules a fi de fer dels nostres joves, persones responsables, capaces de conviure amb la diversitat. Aquest treball té com a finalitat realitzar un estudi del procés que segueixen els centres de Menorca a l’hora de realitzar els grups-classe. L’objectiu és determinar si una vegada elaborats, es compleix amb els requisits necessaris que permetin la inclusió, l’equitat i la igualtat d’oportunitats a les aules. ca
dc.description.abstract [spa] Aprender a respetar el mundo que nos rodea es una cualidad necesaria para vivir en comunidad. A través de agrupamientos de alumnos suficientemente heterogéneos e inclusivos se puede trabajar la tolerancia y el respeto en las aulas con el objetivo de hacer de nuestros jóvenes, personas responsables, capaces de convivir con la diversidad. Este trabajo tiene como finalidad realizar un estudio del proceso que siguen los centros de Menorca a la hora de realizar los grupos de clase. El objetivo es determinar si una vez elaborados, se cumple con los requisitos necesarios que permitan la inclusión, la equidad y la igualdad de oportunidades en las aulas. ca
dc.description.abstract [eng] Learning to the respect the world that surrounds us is an important quality to promote brotherhood among our students. Grouping students taking into account their diversity is a sign of inclusiveness in which the values of tolerance and respect can be taught indirectly. Therefore, in our classrooms we can make a change to our students in order to develop responsible teenagers who are able to live together with diversity. This project has the aim of carrying out a research based on the Minorcan high schools process regarding the class grouping, in order to ensure that inclusiveness, equity and equality of opportunities are taken into account within the classroom context. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Inclusió educativa ca
dc.subject.other Equitat ca
dc.subject.other Grups-classe ca
dc.subject.other Inclusión educativa ca
dc.subject.other Equidad ca
dc.subject.other Grupos-clase ca
dc.subject.other Educational inclusion ca
dc.subject.other Equity ca
dc.subject.other Class grouping ca
dc.title Estudi dels criteris d’elaboració dels grups - classe d’ESO i Batxillerat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T10:36:56Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record