| dc.contributor | Vallespir Soler, Jordi | |
| dc.contributor.author | Solé Posse, Romina | |
| dc.date | 2019 | |
| dc.date.accessioned | 2020-01-10T12:38:48Z | |
| dc.date.issued | 2019-06-14 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/150569 | |
| dc.description.abstract | [cat] En principi, es podria pensar que el pati escolar sorgeix com aquell espai de llibertat i igualtat on cap influència externa (ni la del mateix professorat, el currículum o les famílies) intercedeix i que, per això, resulta un espai i un temps de gran valor per a l'alumnat. Però si ens parem a analitzar amb més detall aquesta afirmació, aviat ens adonarem que no és certa, que podem estar cometent un gran error si la defensem davant de qualsevol possibilitat de canvi. A partir d’una investigació qualitativa, mitjançant la combinació de diverses fonts d’informació i d’eines de recollida de dades com són: l'observació no participant del pati i qüestionaris dirigits a l’alumnat i professorat d’un centre educatiu de Mallorca, es realitzarà una triangulació dels resultats que ens permetran conèixer la realitat d'aquest pati escolar i posar en relleu les desigualtats que es viuen en aquest espai. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] At first, one might think that the school playground emerges as a space of freedom and equality where no external influence (neither the faculty, the curriculum nor families) intercedes so, therefore, it is a space and a time of great value for the students. But if we stop to analyse this statement in detail, we will soon realise that it is not true, that we can be making a big mistake if we defend it against any possible change. Based on a qualitative research, by combining several sources of information and data collection tools such as: non-participant observation of the playground and questionnaires for students and teachers from a school in Mallorca, We will perform a triangulation of the results that will allow us to know the reality of this school playground and highlight the inequalities that are experienced in this space. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 159.9 - Psicologia | ca |
| dc.subject | 376 - Educació especial | ca |
| dc.title | La coeducació com a element inclusiu al pati escolar | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2019-11-29T10:53:12Z | |
| dc.date.embargoEndDate | info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 | |
| dc.embargo | 2050-01-01 | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |