[cat] El següent treball de fi de màster proposa un itinerari didàctic inèdit pel municipi
de Pollença, mitjançant el qual es podran treballar diferents aspectes de les
ciències socials, a dintre i fora de l’aula.
Es tracta d’un itinerari orientat a l’assignatura de geografia, per tal de dur-lo a
terme a segon de batxillerat. L’objectiu és afavorir el procés d’ensenyament i
aprenentatge per mitjà d’una sèrie d’activitats que afavoreixin l’aprenentatge
significatiu de l’alumnat.
Mitjançant l’itinerari es pretén treballar fins a quatre temàtiques distintes com són
el sector pesquer, el sector turístic, l’urbanisme i la població. Aquestes
temàtiques es pretenen abordar utilitzant tècniques i instruments propis de la
geografia, oferint a l’alumne nous ventalls per a l’anàlisi i tractament d’informació,
problemàtiques, etc
[eng] This master thesis proposes an unpublished didàctic itinerary paper in the
municipality of Pollença, trough wich diferent aspects of the social sciences can
be worked on, both inside ans outside the classroom.
It is an educational itinerary oriented to the subject of geography, to be carried
out in second of batxiller. The objective is to favour the teaching and learning
process trought a series of activities that favor the meaningful learning of
students.
Trought the itinerary the intention is to work up to four diferents themes, such as
the fishing sector, the tourism sector, urban planning and population. These
tòpics are to be intended to be approached using tècniques and instruments own
of geography, offering to the students new forms for the analysis ans treatment
of information.