Itinerari didàctic pel municipi de Pollença. Una proposta per a l'assignatura de Geografia (Batxillerat)

Show simple item record

dc.contributor Ordinas Garau, Antoni
dc.contributor.author Cerdà Cerdà, Esteban
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-01-16T12:29:53Z
dc.date.issued 2019-07-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150624
dc.description.abstract [cat] El següent treball de fi de màster proposa un itinerari didàctic inèdit pel municipi de Pollença, mitjançant el qual es podran treballar diferents aspectes de les ciències socials, a dintre i fora de l’aula. Es tracta d’un itinerari orientat a l’assignatura de geografia, per tal de dur-lo a terme a segon de batxillerat. L’objectiu és afavorir el procés d’ensenyament i aprenentatge per mitjà d’una sèrie d’activitats que afavoreixin l’aprenentatge significatiu de l’alumnat. Mitjançant l’itinerari es pretén treballar fins a quatre temàtiques distintes com són el sector pesquer, el sector turístic, l’urbanisme i la població. Aquestes temàtiques es pretenen abordar utilitzant tècniques i instruments propis de la geografia, oferint a l’alumne nous ventalls per a l’anàlisi i tractament d’informació, problemàtiques, etc ca
dc.description.abstract [eng] This master thesis proposes an unpublished didàctic itinerary paper in the municipality of Pollença, trough wich diferent aspects of the social sciences can be worked on, both inside ans outside the classroom. It is an educational itinerary oriented to the subject of geography, to be carried out in second of batxiller. The objective is to favour the teaching and learning process trought a series of activities that favor the meaningful learning of students. Trought the itinerary the intention is to work up to four diferents themes, such as the fishing sector, the tourism sector, urban planning and population. These tòpics are to be intended to be approached using tècniques and instruments own of geography, offering to the students new forms for the analysis ans treatment of information. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Pollença ca
dc.subject.other Geografia ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Didactic itinerary ca
dc.subject.other Geography ca
dc.subject.other Meaningful learning ca
dc.title Itinerari didàctic pel municipi de Pollença. Una proposta per a l'assignatura de Geografia (Batxillerat) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:13:40Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics