El gòtic a les Illes Balears: itineraris didàctics medievals a 2n d'ESO

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Morell Alou, Joan
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-02-03T08:54:33Z
dc.date.issued 2019-07-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150777
dc.description.abstract [cat] Aquest treball proposa un model itinerari didàctic com a recurs per treballar les ciències socials dins i fora de l’aula. La proposta s’ha desenvolupat com a un itinerari per la Palma gòtica i un altre pel gòtic del llevant mallorquí. Està plantejat per realitzar-se al curs de segon d’ESO i emmarcat dins dels continguts curriculars. A més, la proposta pretén ser interdisciplinàries, col·laborant amb diferents assignatures, incloent-hi d’una forma més o menys directa en la preparació i desenvolupament de la proposta. Volen anar més enllà de simples sortides de camps, incorporant metodologies innovadores com el treball cooperatiu i la flipped classroom, amb el que treballarem tant dins com fora de l’aula. A més, s’ha desenvolupat dos dossiers, un per l’alumnat, enfocat a la realització d’activitats i un altre pel professorat perquè pugui guiar i coordinar als alumnes adequadament. ca
dc.description.abstract [eng] This work proposes a model didactic itinerary as a resource to work the social sciences in and out of the classroom. The proposal has developed as an itinerary for the Palma Gothic and another for the Gothic of the Majorcan levanter. It is posed to realise at the course of second of ESO and framed in the contents of the curriculum. Besides, the proposal pretends interdisciplinary being, collaborating with different subjects, including of a direct form at the preparation and development of the proposal. They want to go further of simple starts of fields, incorporating innovative methodologies how the cooperative work and the flipped classroom, with what will work so much in how out of the classroom. Besides, it has developed two dossiers, one for the students, focused at the realisation of activities and another for the professorship so that it can guide and coordinate at the students suitably. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 7 - Belles arts ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Gòtic ca
dc.subject.other Medieval ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.subject.other Didactic itinerary ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Gothic ca
dc.subject.other Medieval ca
dc.subject.other Cooperative work ca
dc.title El gòtic a les Illes Balears: itineraris didàctics medievals a 2n d'ESO ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:13:56Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics