dc.contributor |
Garcias Gomila, Francesca |
|
dc.contributor.author |
Llopis Vidal, Natàlia |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-13T13:28:50Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150885 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El mot fanzine fa referència a una publicació temàtica amateur realitzada per
aficionats. El format i temes que tracta són molt diversos i se solen publicar amb
pocs recursos. Per aquests motius, és el suport ideal perquè els alumnes treballin
la recerca i síntesi d’informació per representar-la d’una manera gràfica i visual. A
més, es pot plantejar el fanzine com un projecte de treball cooperatiu o lligar-lo a
altres activitats, com per exemple setmanes de ciència o culturals als instituts,
activitats de divulgació per part dels alumnes a companys de cursos inferiors o
d’altres classes o projecte relacionat amb les TIC (per exemple, es poden seguir
pautes d’un blog fet pel docent o com a producte final d’un webquest). El meu
objectiu amb aquest TFM és fomentar la participació a classe, el treball cooperatiu i
l’ús de les TIC mitjançant la producció d’un fanzine amb els alumnes. El treball està
enfocat als alumnes de 3r d’ESO dins el bloc 4 del currículum (Les persones i la
salut. Promoció de la salut) i centrat en el contingut Les substàncies addictives: el
tabac, l’alcohol i altres drogues. Problemes associats. En definitiva, el fanzine és un
mitjà molt plàstic que permet als alumnes reflectir els seus interessos. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
57 - Biologia |
ca |
dc.subject.other |
Fanzine |
ca |
dc.subject.other |
Divulgació |
ca |
dc.subject.other |
Biologia |
ca |
dc.subject.other |
Educació secundària |
ca |
dc.title |
El fanzine com a eina de divulgació a l'alumnat de secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:13:33Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|