dc.contributor |
Moyà Alcover, Biel
|
|
dc.contributor.author |
Lucas, Carlos
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-25T09:30:46Z |
|
dc.date.available |
2020-03-25T09:30:46Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/151758 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest projecte es mostren alguns tipus d’interaccions que existeixen entre un
usuari i una aplicació mitjançant la visió per computador. Per a cada una, s’explica
en què consisteix, com s’ha implementat i es presenta una aplicació que la utilitza
per exemplificar un cas pràctic. Per acabar, s’ha desenvolupat un joc seriós per a la
realització d’una prova fisioterapèutica per demostrar la possibilitat d’utilitzar el conjunt
d’aquestes interaccions en un cas real. Per dur el projecte a terme, s’ha utilitzat
Microsoft Kinect com a tecnologia de visió per computador i el motor de videojoc Unity
per implementar les interaccions i construir les diferents aplicacions per a cada una
d’elles. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.subject |
62 - Enginyeria. Tecnologia |
|
dc.title |
Estudi i creació d'una aplicació amb interacció basada en visió |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|