L’ESCOLA-INSTITUT. Valoració de les primeres actuacions dels centres Joan Miró i Son Quint

Show simple item record

dc.contributor De la Iglesia Mayol, Begoña
dc.contributor.author Conca Pijuán, Carla
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-03-26T16:59:16Z
dc.date.issued 2019-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/151828
dc.description.abstract [cat] En el següent Treball de Fi de Màster es presenten els resultats d'un estudi sobre els aspectes d'orientació de les dues Escola-Institut (EI, centres públics que acullen en una mateixa institució, educació infantil, primària i secundària) posats en marxa a les Illes Balears a partir d’aquest curs acadèmic. L'estudi revisa aspectes d'orientació i transició entre etapes d'aquests centres i contrasta entre ells aquest nou funcionament. Per l’estudi s’utilitzen qüestionaris contestats per responsables de l'orientació del dos centres, integrants de les seves AMIPA, tutors i membres dels seus equips directius. S’han identificat visions diferents de les pràctiques d'orientació en funció del centre, de la persona enquestada i del seu rol. Les EI suposen, a la llum de l'estudi, una alternativa eficaç, no només per a la millor articulació entre etapes sinó també per lluitar contra les desigualtats i les situacions de vulnerabilitat. ca
dc.description.abstract [eng] This document presents the results of a study on the orientation aspects of the two Schools-High Schools (S-HS, a type of educational public center delivering primary and secondary education in a single institution) carried out in the Balearic Islands this last academic course. The survey has evaluated guidance and transfer projects in these type of schools. Questionnaires are used in the survey, and they were addressed to principals, tutors, and families associations. Several different guidance practices were identified with different perceptions depending on the profile of the respondent. On the basis of the results, S-HS are a good alternative to face inequity and vulnerability in education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Institut-Escola ca
dc.subject.other Transició ca
dc.subject.other Orientació ca
dc.subject.other Coordinació ca
dc.subject.other Avaluació ca
dc.subject.other School-High School ca
dc.subject.other Transfer ca
dc.subject.other Guidance ca
dc.subject.other Coordination ca
dc.subject.other Evaluation ca
dc.title L’ESCOLA-INSTITUT. Valoració de les primeres actuacions dels centres Joan Miró i Son Quint ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:07:51Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics