dc.contributor |
Miquel Roigé, Fernando
|
|
dc.contributor.author |
Sintes Marcos, Miquel
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-26T17:06:55Z |
|
dc.date.available |
2020-03-26T17:06:55Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/151829 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball s’analitza l’estat de l’ensenyament de la ciència a Espanya,
en base als resultats estatals obtinguts de proves PISA i ALTIS. Aquests
resultats, juntament amb l’experiència pròpia, motiven el replantejament que es
fa sobre com ha de ser una persona competent en ciència i com s’ha d’abordar
al primer cicle aquesta formació. Les característiques del coneixement científic i
el model dimensional de la competència científica són els pilars amb es què es
basa la proposta feta en aquest treball. Per tal de construïr un coneixement
funcional, es recorre a un procés d’ensenyament que introdueix els continguts
com a conceptes explicatius de fenòmens naturals. La part competencial es
treballa a través d’una varietat d’activitats que incideixen sobre diferents
dominis de la competència. Aquest procés s’avalua de forma continua fent us
de pràctiques formatives i formadores. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
53 - Física |
ca |
dc.subject |
54 - Química |
ca |
dc.subject.other |
Competència Científica |
ca |
dc.subject.other |
Pensament científic |
ca |
dc.subject.other |
Física i Química |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge Significatiu |
ca |
dc.title |
Ciència a Secundària: Com abordar l’assignatura de Física i Química al primer cicle |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:50:11Z |
|