[cat] Aquest Treball de Fi de Grau en qüestió té diverses finalitats: en primer lloc, pretén analitzar
l’educació interdisciplinària, i en quina mesura es pot treballar entre dues àrees com són les
Matemàtiques i l’Educació Física. A continuació, es proposa l’anàlisi de l’operació de la resta
tradicional, així com l’han ensenyat al llarg del temps. A més es proposen algunes alternatives,
que puguin plantejar canvis beneficiosos en el procés d’ensenyament-aprenentatge de
l’educació. També es dóna a conèixer una nova metodologia, que és el Moviment OAOA i un
algoritme que li correspon, que és l’Algoritme del Rocòdrom. Així que es proposen unes
activitats, perquè es puguin posar en pràctica en un centre escolar i pugui ajudar a determinar
unes conclusions finals.
[eng] This work has several purposes. In the first place, it pretends to analyse the interdisciplinary
education, and at which measure can work between two areas how are the Mathematics and the
Physical Education. Then, proposes the analysis of the operation of the traditional rest, as well
as have taught it to us along the time. So proposes some alternatives that can bring beneficial
changes in the teaching-learning process of education. Also, it announces a new methodology,
which is the OAOA Methodology and an algorithm that corresponds to it that is the “Algorithm
of the Climbing Wall”. Therefore, some activities are proposed which can be put into practice
at a school centre, and can aid at shutting some final conclusions.