Anàlisi del compromís motor en funció de les metodologies emprades a les sessions d’Educació Física

Show simple item record

dc.contributor Palou Sampol, Pere
dc.contributor.author Muñoz Aloy, Àngel
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-15T08:57:42Z
dc.date.available 2020-05-15T08:57:42Z
dc.date.issued 2020-05-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152396
dc.description.abstract [cat] Avui dia les metodologies emprades a les sessions d'educació física són la clau per poder obtenir un alt temps de compromís motor i augmentar l'activitat física diària i setmanal de l'alumnat de primària i l'ESO. A aquest estudi mitjançant tecnologies punteres, observacions reals al Ceip Gabriel Comes i Ribes d'Esporles, més concretament a l'alumnat del segon cicle de primària, deduccions amb gràfics i dades, arribam a diverses conclusions que demostraran teories que relacionen el temps de compromís motor, les metodologies i la relació amb el gènere de l'alumnat. Hem collit com a referència un total de cent alumnes de centre esmentat amb anterioritat, però ens hem basat, per falta de temps i d'eines en les dades que hem seleccionat d'uns deu dels cent alumnes dels dos gèneres, cosa que ens ha estat suficient per poder extreure certs resultats i conclusions determinants i que han ajudat a assolir els objectius de l'anàlisi. ca
dc.description.abstract [eng] Today, the methodologies used in the physical education sessions are the key to being able to obtain a high time of motor commitment and increase the daily and weekly physical activity of the students of primary and secondary. To this study using cutting-edge technologies, real observations in the Ceip Gabriel Comes and Ribes of Esporles, more specifically for the students of the second cycle of primary, deductions with graphics and data, we come to several conclusions that will demonstrate theories that relate the time of commitment Engine, methodologies and relation with the gender of students. We have gathered as a reference a total of one hundred students from the center mentioned above, but we have based ourselves, for lack of time and tools in the data we have selected from about ten of the hundred students of both genders, which has given us Been sufficient to be able to extract certain results and determinant conclusions and that have helped to achieve the objectives of the analysis. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Temps de compromís motor ca
dc.subject.other Metodologies ca
dc.subject.other Gènere ca
dc.subject.other Estils d’aprenentatge ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Time for motor engagement ca
dc.subject.other Methodologies ca
dc.subject.other Gender ca
dc.subject.other Learning styles ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.title Anàlisi del compromís motor en funció de les metodologies emprades a les sessions d’Educació Física ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record