Influeix la condició física i l’alimentació dels nens i nenes de primària en el rendiment acadèmic?

Show simple item record

dc.contributor Borràs Rotger, Pere Antoni
dc.contributor.author Serra Martínez, Llorenç
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-18T15:41:25Z
dc.date.available 2020-05-18T15:41:25Z
dc.date.issued 2020-05-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152438
dc.description.abstract [cat] En el present treball es pretén aportar un anàlisi sobre la condició física dels alumnes i la seva alimentació i un posterior anàlisi establint relació amb els seus rendiments acadèmics. El recull de dades es fa a través d’uns qüestionaris passats als alumnes de sisè de primària de l’escola on duc a terme el meu període de pràctiques al CEIP Miquel Duran i Saurina (Inca), una escola on conviuen multituds de cultures i treballen amb una metodologia innovadora. L’objectiu principal del treball és donar resposta a la pregunta platejada. També es pretén fomentar una proposta didàctica on els alumnes són els protagonistes i els que decidiran si millorar els hàbits, tant hàbits d’activitat física com alimentaris, que estan començant a crear amb una possible millora, també com a conseqüència, del seu rendiment acadèmic ca
dc.description.abstract [eng] At the present work pretends contribute an analysis on the physical condition of the students and his nutrition and a posterior analysis establishing relation with his academic performances. The compilation of data does through some questionnaires passed at the students of sixth of primary of the school where carry out my period of practices at the CEIP Miquel Duran and Saurina (Inca), a school where coexist crowds of cultures and work with an innovative methodology. The principal aim of the work is to give response at the silvery question. Also it pretends foster a didactic proposal where the students are the protagonists and those that will decide if improve the habits, so much habits of physical activity and nutrition, that are creating with a possible improvement, also as a consequence, of his academic performance. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Condició física ca
dc.subject.other Alimentació ca
dc.subject.other Rendiment acadèmic ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Physical condition ca
dc.subject.other Nutrition ca
dc.subject.other Academic performance ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.title Influeix la condició física i l’alimentació dels nens i nenes de primària en el rendiment acadèmic? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics