El suport educatiu als alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista a les aules ordinàries

Show simple item record

dc.contributor Esteller Cano, Àngels
dc.contributor.author Serra Uribe, Joana
dc.date Autor no autoritza; tutor autoritza
dc.date.accessioned 2020-05-22T21:15:23Z
dc.date.available 2020-05-22T21:15:23Z
dc.date.issued 2020-05-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152548
dc.description.abstract [cat] El Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) és un trastorn que afecta al neurodesenvolupament. Fins ara, els infants amb TEA solien estar escolaritzats a centres d’educació especial. En canvi, en l’actualitat es posa en dubte la continuació d’aquests centres especials. Aquest Treball de Fi de Grau analitza si el suport educatiu que es dóna als centres ordinaris satisfà les necessitats dels infants amb autisme. Per fer-ho, s’ha dut a terme una investigació exhaustiva sobre què és el TEA, quins equips i element intervenen en la detecció i avaluació d’un infant amb autisme i quins mètodes han d’aplicar-se a l’aula segons la Conselleria d’Educació i Universitat de les Illes Balears. Finalment, a partir d’una enquesta a docents de les Illes Balears, es conclou que cal dur a terme una formació professional respecte a l’autisme molt més precisa i profunda, obtenint així una realitat a les aules que es correspongui amb la teoria. ca
dc.description.abstract [eng] The Autism Spectrum Disorder is a disorder that it affects neurodevelopment. Until now, children with autism used to be schooled in special education centers. On the other hand, the continuation of these special centers is currently called into question. This Dissertation aims to analyze whether the educational aid give to the ordinary centers satisfies the needs of children with autism. To do this, a thorough investigation has been carried out on what the ASD is, what teams and elements they intervene in the detection and evaluation of a child with autism and what methods should be applied to the children according to “Conselleria d’Educació i Universitat de les Illes Balears”. Finally, based on a survey of the teachers of the Balearic Islands, it is concluded that a professional training with respect to autism must be much more precise and profound, thus achieving a reality in the classrooms that correspond to the theory. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Trastorn de l’Espectre Autista ca
dc.subject.other Suport educatiu ca
dc.subject.other Mètode TEACCH ca
dc.subject.other Formació docent ca
dc.subject.other Autism spectrum disorder ca
dc.subject.other Educational support ca
dc.subject.other TEACCH method ca
dc.subject.other Teacher training ca
dc.title El suport educatiu als alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista a les aules ordinàries ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics