Treballar l’escriptura o de com no separar l’hàbit d’escriure de l’aprenentatge competencial

Show simple item record

dc.contributor Alzina Seguí, Pere
dc.contributor.author De la Fuente Mascaró, Teresa
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-22T21:55:29Z
dc.date.available 2020-05-22T21:55:29Z
dc.date.issued 2020-05-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152552
dc.description.abstract [cat] Escriure és una habilitat lingüística tant valuosa com complexa d’ensenyar i d’adquirir. Per aquest motiu, i tenint en compte que el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura esdevé, en gran part, durant l’escolarització, en el present treball es mostrarà com acompanyar a l’aprenent durant aquest procés. També s’analitzarà la teoria i la pràctica de la competència escrita a l’educació primària. A més, s’aportaran recursos per treballar i avaluar el llenguatge escrit de manera més significativa durant l’etapa de segon cicle. ca
dc.description.abstract [spa] Escribir es una habilidad lingüística tan valiosa como compleja de enseñar y de adquirir. Por este motivo, y teniendo en cuenta que el proceso de enseñanza-aprendizaje de la escritura tiene lugar, en gran parte, durante la escolarización, en el presente trabajo se mostrará cómo acompañar al aprendiz durante este proceso. También se analizará la teoría y la práctica de la competencia escrita en la educación primaria. Además, se aportarán recursos para trabajar y evaluar el lenguaje escrito de manera más significativa durante la etapa de segundo ciclo. ca
dc.description.abstract [eng] Writing is a linguistic skill so valuable and complex to acquire and to teach. For this reason, and keeping in mind that the learning-teaching process of writing takes place, in large part, during schooling, this essay will show how to accompany the learner during this process. It will also analyze the theory and practice of writing competency in primary education. In addition, it will provide resources in order to work and evaluate the written language in a more significant way during the second cycle of primary school. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Escriure ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Competència escrita ca
dc.subject.other Avaluació de l’escriptura ca
dc.subject.other Escribir ca
dc.subject.other Aprendizaje significativo ca
dc.subject.other Competencia escrita ca
dc.subject.other Evaluación de la escritura ca
dc.subject.other Writing ca
dc.subject.other Significant learning ca
dc.subject.other Writing competency ca
dc.subject.other Writing evaluation ca
dc.title Treballar l’escriptura o de com no separar l’hàbit d’escriure de l’aprenentatge competencial ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics