dc.contributor |
López Penadés, Raül
|
|
dc.contributor.author |
Calonge Pujiula, Gabriel
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-26T09:40:26Z |
|
dc.date.available |
2020-05-26T09:40:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152600 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball s’estudia i analitza com la metodologia de treball per ambients educatius es trasllada i s’incorpora en un àmbit el qual és completament innovador per a aquesta: l’oci i el temps lliure (educació no formal). L’empresa Equus Oci Educatiu, una entitat d’oci i temps lliure, pionera en la realització d’ambients més enllà del sistema educatiu ha cooperat en l’elaboració d’aquest treball. Aquesta investigació ha consistit en una entrevista de tipus qualitativa i amb una experiència personal in situ a la mateixa empresa. Es conclou que aplicar la metodologia objecte d’aquest treball és un incentiu cap a noves formes d’aprenentatge on l’infant té un paper més preponderant, això sí, acompanyat de l’educador corresponent, el qual investigant les preferències dels al·lots pot aconseguir uns ambients d’allò més engrescadors i instructius. |
|
dc.description.abstract |
[eng] This study analyses how the educational environment methodology is moved and incorporated into a field which is completely innovative: leisure and free time (non-formal education). The company Equus Oci Educatiu, an entity of leisure and free time, pioneer in the realization of environments beyond the educational system, has cooperated with this investigation. It consisted in a qualitative interview and also a personal experience in situ in the same company. It is concluded that the application of this methodology is an incentive towards new ways of learning in which the child has a more preponderant role, also accompanied by the corresponding educator, who investigating children preferences can achieve the most stimulating and instructive environments. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
374 - Ensenyament extraescolar. Educació d'adults |
ca |
dc.subject.other |
Ambients educatius |
ca |
dc.subject.other |
Equus Oci Educatiu |
ca |
dc.subject.other |
Oci i temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Educació formal |
ca |
dc.subject.other |
Educació no formal |
ca |
dc.subject.other |
Educational environments |
ca |
dc.subject.other |
Leisure and free time |
ca |
dc.subject.other |
Formal education |
ca |
dc.subject.other |
Non-formal education |
ca |
dc.title |
Els ambients d’aprenentatge més enllà del sistema educatiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|