La prevenció de les dificultats en l’expressió oral a través del joc dramàtic a infantil i primària

Show simple item record

dc.contributor Adrover Roig, Daniel
dc.contributor.author Bonet Vara, Natàlia
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-27T16:57:28Z
dc.date.available 2020-05-27T16:57:28Z
dc.date.issued 2020-05-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152630
dc.description.abstract [eng] The main objective of this work was to transfer the dramatic game to the school classrooms and to put into practice a series of workshops formed by different types of oral stimulation activities. The aim is to create oral prevention measures, as well as to make children aged 5 and 6 years old develop specific abilities (improvisation, imagination, creativity, cooperative learning ...) to experience positive situations in which communication (verbal and non-verbal) are central. Thus, the activities proposed are specially designed to cope with fear of making mistakes, stage fright, or excessive frustration and inhibition. In addition, we also wanted to make an evaluation of the activities through the degree of children's satisfaction with them. Finally, a compilation containing five activities with the best subjective reports and the suitable materials to put them into practice is provided. ca
dc.description.abstract [cat] El propòsit d’aquest treball ha sigut traslladar el joc dramàtic a les aules de l’escola i posar en pràctica una sèrie de tallers formats per diferents tipus d’activitats d’estimulació oral durant el darrer curs d’infantil i al primer curs de primària. S’han creat mesures de prevenció per l’expressió oral, les quals han tractat de potenciar que els nens millorin certes habilitats, com la improvisació, la imaginació, la creativitat i l’aprenentatge per experimentar situacions positives on intervingui la comunicació. D’aquesta manera es poden abordar sentiments com la por a equivocar-se o parlar davant de públic, la frustració i la inhibició. A més, també s’ha volgut fer una valoració de les activitats mitjançant el grau de satisfacció dels infants amb les activitats. Finalment, s’ha elaborat un recull que conté les cinc activitats amb millors valoracions objectives i els materials adients per posar-les en pràctica. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Joc dramàtic ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Oralitat ca
dc.subject.other Desinhibició ca
dc.subject.other Dramatic game ca
dc.subject.other Communication ca
dc.subject.other Orality ca
dc.subject.other Lack of inhibition ca
dc.title La prevenció de les dificultats en l’expressió oral a través del joc dramàtic a infantil i primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record