Anàlisi del nivell d’inclusió educativa en els centres d’educació secundària obligatòria de Mallorca

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Guasp, Joan Jordi
dc.contributor.author Peralta Palou, Sandra
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-29T14:55:27Z
dc.date.available 2020-05-29T14:55:27Z
dc.date.issued 2020-05-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152658
dc.description.abstract [cat] Un dels reptes del sistema eductiu del segle XXI és atendre la diversitat de tot l’alumnat així com la seva pluralitat. Per això, és necessari fer un gir a la intervenció educativa i transformar les aules en centres inclusius on, sense excepció ni distinció, tothom tingui dret a una educació de qualitat i equitat durant tota la seva escolarització. Així doncs, s’ha de desenvolupar una educació inclusiva on tot l’alumnat hi tingui cabuda siguin quines siguin les seves capacitats i característiques individuals, potenciant la total presencia, participació i progrés de tots, transformant així la societat actual. El treball de camp que es presenta a continuació pretén abordar la temàtica d’educació inclusiva des d’una perspectiva holística. Per això, s’utilitza l’Índex for inclusion, com a guia de referència, el qual ens permetrà analitzar el nivell, així com els factors claus, que promouen l’educació inclusiva en els centres d’Educació Secundària Obligatòria, i la percepció que tenen els orientadors dels centres envers aquesta. ca
dc.description.abstract [eng] One of the 21st century educational system challenges is to attend to the diversity of students. This is why it is necessary to turn around the educational intervention and to transform classrooms into inclusive centers, where all the students, without exception, have the right to a quality and equitable education throughout their schooling. In this way, an inclusive education model must be developed in which all students have a place regardless of their abilities and individual characteristics, enhancing the total presence, participation and progress, transforming today’s society. The field work that is presented below aims to address the subject of inclusive education from a holistic perspective. For this reason, the Index for inclusion is used as a reference guide, which will allow us to analyze the level, as well as the closing factors, which promote inclusive education in the compulsory secondary education centers, and the perception that the guidance counsellors of the centers have. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other educació, inclusió, educació inclusiva, qualitat, centre d’educació secundària obligatòria, cultura, polítiques i pràctiques inclusives ca
dc.subject.other education, inclusion, inclusive education, quality, compulsory secondary education center, culture, politics and inclusive practices ca
dc.title Anàlisi del nivell d’inclusió educativa en els centres d’educació secundària obligatòria de Mallorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics