dc.contributor |
Pérez Gracias, Adolfina |
|
dc.contributor.author |
Pons Ruano, Patricia |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-01T16:20:17Z |
|
dc.date.available |
2020-06-01T16:20:17Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152688 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les aules es van adaptant cada vegada més al món de la tecnologia, canviant la seva metodologia i donant un altra perspectiva a l’educació. En aquest treball es presenta el disseny d’una proposta didàctica, la seva avaluació i els seus resultats, amb l’objectiu d’enriquir i motivar l'aprenentatge als alumnes dins l’ensenyament de l’Educació Física, a través dels codis QR. A partir d’aquesta proposta didàctica es realitzaran unes activitats en forma de gimcana per als nens i nenes de 6è de primària, on mitjançant l’ús dels codis QR, es treballa l’equilibri i la coordinació. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The classrooms are increasingly adapting to the world of technology, changing their methodology and giving a different perspective to education. This paper presents the design of a didactic approach, its evaluation and its results, with the aim of enriching and motivating the learning of students within the teaching of Physical Education, through the QR codes . From this didactic approach, there will be activities in the form of a gymkhana for children of 6th grade, where using the QR codes, they work on balance and coordination. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Tecnologia |
ca |
dc.subject.other |
Codis QR |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Gimcana |
ca |
dc.subject.other |
Equilibri |
ca |
dc.subject.other |
Coordinació |
ca |
dc.subject.other |
Technology |
ca |
dc.subject.other |
QR codes |
ca |
dc.subject.other |
Didactic proposal |
ca |
dc.subject.other |
Gymkhana |
ca |
dc.subject.other |
Balance |
ca |
dc.subject.other |
Coordination |
ca |
dc.title |
Els codis QR dins l’ensenyament de l’Educació Física |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|