Les Eines Dramàtiques per a l’Educació

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Marí Rodríguez, Neus
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-02T10:47:25Z
dc.date.available 2020-06-02T10:47:25Z
dc.date.issued 2020-06-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152709
dc.description.abstract [eng] Everyone who has experimented Drama on its own can feel that behind it there is a deep self-growing process. If our purpose is to use drama as a set of tools and techniques for education, building a strong theoretical base is imperative to understand its range and limitations. Because of that, there is a need to review the main authors ideas and check it with my own experience as an actress and drama teacher. The main goal of this research is to create a strong theoretical base to justify drama’s application in the educational world and know the state of the art of Theatrical Pedagogy. As every science camp, the matter of fact in the practice is to have scientific underpinning and to know it by our own experience ca
dc.description.abstract [spa] Todo aquel que ha experimentado el Arte Dramático ha sentido que tras la práctica hay un profundo proceso de crecimiento personal. Si nuestra intención es usar el Arte Dramático como un conjunto de herramientas y técnicas para la educación, es imperativo construir una fuerte base teórica que nos permita entrever sus posibilidades y limitaciones. Por ello, existe la necesidad de revisar los principales autores y sus ideas y compararlas con mi propia experiencia como actriz y profesora de teatro. El principal objetivo de esta investigación consiste en crear una fuerte base teórica para justificar el uso del teatro en la educación y conocer el estado de la cuestión de la Pedagogía Teatral. Como todo campo científico, la cuestión clave de la práctica es llevarla a cabo con fundamento científico y haberla experimentado nosotros mismos. ca
dc.description.abstract [cat] Tothom que ha provat l’Art Dramàtic ha sentit que darrere la pràctica hi ha un profund procés de creixement personal. Si la nostra intenció és emprar l’Art Dramàtic com un conjunt d’eines i tècniques per a l’educació, és imperatiu construir un fort constructe teòric que ens permeti entreveure les seves possibilitats i limitacions. Per tant, cal revisar els principals autors i les seves idees i contrastar-les amb la meva pròpia experiència com a actriu i professora de teatre. El principal objectiu d’aquesta investigació és crear una forta base teòrica per justificar l’ús del teatre en l’educació i conèixer l’estat de la qüestió de la Pedagogia Teatral. Com tot camp 4 científic, la qüestió clau de la pràctica és dur-la a terme amb fonament científic i haver-la experimentat nosaltres mateixos. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Theatrical Pedagogy ca
dc.subject.other Dramatic Expression ca
dc.subject.other Holistic Education ca
dc.subject.other Drama for Learning ca
dc.title Les Eines Dramàtiques per a l’Educació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics